Haber Detayı
19 Kasım 2020 - Perşembe 11:27
 
ʹSözcü Gazetesi İsviçreli şirkete satıldıʹ haberine Sözcüʹden açıklama
Sözcü Gazetesi, Korkusuz Gazetesi, GırGır, Amk (Spor), Sözcü TV ve sozcu.com.tr şirketlerinin sahibi olan Estetik Yayıncılık şirketinin merkezinin ise İsviçre’ye taşındığı iddia edildi.
GÜNDEM Haberi
ʹSözcü Gazetesi İsviçreli şirkete satıldıʹ haberine Sözcüʹden açıklama

Sözcü Gazetesi, Korkusuz Gazetesi, GırGır, Amk (Spor), Sözcü TV ve sozcu.com.tr şirketlerinin sahibi olan Estetik Yayıncılık şirketinin merkezinin ise İsviçre’ye taşındığı iddia edildi. 

MART AYINDA İSVİÇRE MERKEZLİ ŞİRKET TEK SAHİP OLDU

Medyakoridoruʹnun haberine göre Sözcü’nün, yani Estetik Yayıncılık’ın tek sahibi haline gelen Beme Media A.G’nin yönetim kurulu başkanı Boyd Zachery Brannon olurken, Akbay ise yönetim kurulu üyesi oldu. Şirket, daha önce farklı bir isme sahip iken yeni adı Beme Media olarak belirlendi. Şirketin İsviçre ticaret kurumu kayıtlarındaki adresi de Ticaret Sicil Gazetesi’nde yer aldı.

 

“SÖZCÜ SATILDI” İDDİALARINA SÖZCÜʹDEN AÇIKLAMA

Bu iddialara gazetenin avukatı İsmail Yılmaz’dan cevap geldi. Medyaradar’a açıklama yapan Av.İsmail Yılmaz, “Sözcü Gazetesi satılmadı. Sözcü’nün sahibi Burak Akbay’dır. Gerçek dışı bilgi yayarak, Sözcü’ye zarar vermek isteyenlere karşı gerekli yasal işlemler yapılacaktır” şeklinde konuştu.

Kaynak: (İHA) - İhlas Haber Ajansı Editör:
Etiketler: ʹSözcü, Gazetesi, İsviçreli, şirkete, satıldıʹ, haberine, Sözcüʹden, açıklama,
Yorumlar
Haber Yazılımı