Reklamı Geç
HABER DETAY
Dilipak'ın İslam Dinine Göre Şartlı Af İsteğini, Nedim Şener FETÖ'ye Dayandırdı!..
Gazateci - Yazar Abdurrahman Dilipak'ın sosyal medyadaki paylaşımlarını yanlış yorumlayan Nedim Şener, konuyu Fetöye dayandırdı. Dilipak'ın tweet'ine yorum yazan Şener, sosyal medyada polemiğe neden oldu.
17 Temmuz 2020 - Cuma 19:57
GÜNDEM

Abdurrahmn Dilipak, İslam Dininde 3 şartı yerine getirenlerin affedileceğine dikkat çekti. O şartları şu şekilde sıraladı; birincisi pişmanlık, ikncisi itiraf etme,  üçüncüsü ise mağdurun rızası. Twetlerin hepsini okumayan Nedim Şener ise Abdurrahman Dilipak'ı FETÖ'ye af istemek ile suçladı. Bunun üzerine Dilipak daha önceki tweet'lerini bir araya getirerek yeniden RT yaptı.

Dilipak: Ardı arkasına 2 tweet attım. Attığım tweetlerden biri Nedim Şener’e cevap olarak yazdım. Yazdıklarımın bütününe bakmadan birileri linç etmek için anında saldırıya geçtiler. Af için 3 şart koştum.

"Pişmanlık", "itiraf etme", "mağdurun rızası". 

Burada yanlış olan nedir? diyerek cevap verdi.

İşe o tweetler:

 

Dilipak’ın, Nedim Şener ile arasında polemik oluşmasına neden olan tweetlerde şu ifadeler yer aldı: “Kimse affetmek zorunda değil ama affetmek erdemdir. Allah affedenleri sever. O aff dileyenlere mağfired eder. Bizim Berad kandilimiz var. Affedilmeyi ümid edenler, affedebilmeli de. Yusuf'un kardeşlerini affettiği gibi, Hz. Hamza'nın katilini Resulullah'ın affettiği gibi. Taif örneği misal.”

 

Dilipak’ın bu tweet'ine Gazeteci Nedim Şener sert tepki göstererek, “Darbeye karışmışlarla barışmak mı? 251 şehidin yüzüne nasıl bakarız, hadi ordan” cümleleri ile cevap verdi.

Abdurrahman Dilipak önceki attığı tweetleri, Nedim Şener’in görmediğini düşünerek sosyal medya üzerinden 2 paylaşımda daha bulundu: Ardı arkasına 2 tweet attım. Attığım tweetlerden biri Nedim Şener’e cevap olarak yazdım. Yazdıklarımın bütününe bakmadan birileri linç etmek için anında saldırıya geçtiler. Af için 3 şart koştum. Pişmanlık, itiraf etme, mağdurun rızası. Burada yanlış olan nedir? diyen Dilipak ikinci tweet’inde ise şu ifadeleri kullanarak kendini suçlayanların ön yargılı olduğunu dile getirdi. Dilipak: Ön yargılı olmak, peşin hükümlü olmak, kolayca linç etmeye çalışmak en kolayı. Karşındakini anlamak, okumak, araştırmak en zoru. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak ne kötü. Sahi dinimizde af edilmenin şartları nedir? Vahşi nasıl affedildi? Dedi.

Kısa sürede gündeme oturan restleşmeye sosyal medyada tepkiler gecikmedi. Bu tür tartışmaların; "sınırda koyun otlatmaya benzediği" bu ve bunun gibi meselenin bütün ülkeyi (81 milyonu) ilgilendirdiği" vurgusu yapıldı.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adınız
Yorumunuz
Yusuf Seçmen - 19 Temmuz 2020  
HANGIMAĞDURUN RIZASI OLUR""": Havalı olmayan- alçakgönüllü Dilipak gitti sanki ; eskisi kadar dinlenmediği için- nefsi mi kabardı acaba; Peygamberimiz( sav) amcasının katilini affetmiş. Sen edebilir misin ? O yüce bir peygamber- kendisini taşlayanların şehrini -ˮ İste- alt üst edeyim.ˮ diyen Cebrailʹe bile- ˮYok- onlar bilmiyor- hidayet dilerim.ˮ demiştir. Biz de- bilmeyip minik yamukluklar yapmış tabandaki ˮ ibadet ehlineˮ hidayet dileyelim. Fakat layık olmayanları- ortadaki ˮ ticaretˮ - hele tavandaki ˮ ihanet ehliniˮ kim affedecekmiş- Allah affetmezken. Nerde kaldı- ˮ Bir insanı öldüren - bir insanlığı öldürmüş gibidir.ˮ inancı " Onların- özellikle Almanyaʹda- hem de gurbetçilerin sırtından - çocuklarından kıllanıp Türkiyeʹde yeni deneme yapmasını caydırıcı kanun çıkmalı : idam "